Молитва к симеону столпнику

Полное описание: Молитва к симеону столпнику - для наших любимых читателей.

Молитвы святым

Память: 1 / 14 сентября

Святой Симеон положил начало новому виду подвижничества — «столпничеству». Построив столп в несколько метров высоты, он поселился на нем и этим лишил себя возможности прилечь и отдохнуть. Стоя днем и ночью, как свеча в прямом положении, он почти непрерывно молился и размышлял о Боге. Кроме воздержания в пище, он переносил много лишений: дождь, зной и стужу. Питался размоченной пшеницей и водой, которые приносили ему люди.

Его необычайный подвиг стал известен во многих странах, и к нему начало стекаться множество посетителей из Аравии, Персии, Армении, Грузии, Италии, Испании и Британии. Видя его необыкновенную силу духа и внимая его вдохновенным наставлениям, многие язычники убеждались в истинности христианской веры и принимали крещение.

Святой Симеон сподобился дара исцелять душевные и телесные болезни и предвидел будущее. Ему молятся об исцелении болезней, даровании терпеливо переносить болезни и принимать искушения и промысл Божий. Также ему молятся о вразумлении и обращения нехристиан и маловеров, о возвращении в лоно Церкви людей, попавших в секты.

Преподобный Симеон Столпник. Икона с житием, 2-я половина XVII века. Из южного придела церкви Рождества Иоанна Предтечи «на Волге» г. Углича

Тропарь преподобному Симеону Столпнику, глас 1-й

Терпения столп был еси, ревновавый праотцем, преподобне, Иову во страстех, Иосифу во искушениих, и безплотных жительству, сый в телеси, Симеоне отче наш, моли Христа Бога спастися душам нашим.

Кондак преподобному Симеону Столпнику, глас 2-й

Вышних ищай, нижним совокупляяйся, и колесницу огненную столп соделавый: тем собеседник ангелом был еси, преподобне, с ними Христу Богу моляся непрестанно о всех нас.

Седален преподобному Симеону Столпнику, глас 8-й:

Крест Господень взем мудре, и Тому до конца последовав, умом не возвратился еси в мир, богомудре: воздержанием и труды страсти умертвив, и храм уготовил себе Господу Твоему. Темже и дарований возмездия приял еси, исцеляти недужныя, и духи отгоняти, Симеоне преподобнейшиий, моли Христа Бога грехов оставление подати празднующим любовию святую память твою.

Молитва преподобному Симеону Столпнику

Молитва преподобному Симеону Столпнику о возвращении Церкви отторгшихся от нее по навету диавольскому

Симеон Столпник Старший

Преподобный Симеон Столпник — святой, основатель особого рода христианского самоограничения — столпничества. Его также называют Сименом Столпником Старшим, чтобы не путать с Симоном Столпником Дивногорцем.

Симеон родился в бедной семье, в молодости был пастухом. Однажды услышал в церкви чтение заповедей блаженства из Евангелия, и эти слова настолько поразили его, что Симеон решил уйти в монастырь. В монастыре он стал так усердно поститься и изнурять свое тело, что настоятель попросил Симеона покинуть обитель. Симеон решил стать отшельником. Он поселился в заброшенной цистерне (постройке для собирания дождевой воды) вблизи города Антиохия. В 423 году на соседней горе Симеон построил себе башню (столп) с небольшой открытой площадкой наверху. Там он провел остаток своей жизни, постоянно молясь. Епископ небольшого соседнего городка доставлял ему пищу и причастие.

Византийские императоры не раз обращались к Симеону Столпнику за помощью: Феодосий II, просил повлиять его на Антиохийского патриарха, чтобы тот не поддерживал еретика Нестория (431), Маркиан (451-457) и Лев I Великий (457-475) спрашивали его совета по борьбе с ересью монофизитов.. Когда Симеон умер, император Лев послал полководца, чтобы перенести его мощи в столицу империи Константинополь, но жители Антиохии воспротивились этому. Впоследствии у столпа Симеона возник монастырь (арабское название Калат-Семан), развалины которого сохранились до наших дней. В центре крестообразного храма находилась башня святого.

Интересные факты о Симеоне Столпнике Старшем

Святой Симеон Столпник Старший провел на столпе больше 30 лет, прожил более ста лет и умер во время молитвы. Почитается Православной и Католической церквями.

14 сентября — прп. Симеона Столпника и матери его Марфы

Содержимое

Свя­той Си­ме­он ро­дил­ся в пре­де­лах Ан­тио­хии Си­рий­ской в се­ре­дине IV ве­ка от бед­ных ро­ди­те­лей. В юно­сти он пас овец сво­е­го от­ца. Од­на­жды, при­дя в храм, он услы­шал пе­ние за­по­ве­дей Бла­женств (Мф.5:3-12), и в нем за­ро­ди­лась жаж­да пра­вед­ной жиз­ни.

Преподобный Симеон Столпник

Его необы­чай­ный по­двиг стал из­ве­стен во мно­гих стра­нах, и к нему на­ча­ло сте­кать­ся мно­же­ство по­се­ти­те­лей из Ара­вии, Пер­сии, Ар­ме­нии, Гру­зии, Ита­лии, Ис­па­нии и Бри­та­нии. Ви­дя его необык­но­вен­ную си­лу ду­ха и вни­мая его вдох­но­вен­ным на­став­ле­ни­ям, мно­гие языч­ни­ки убеж­да­лись в ис­тин­но­сти хри­сти­ан­ской ве­ры и при­ни­ма­ли кре­ще­ние.

Свя­той Си­ме­он спо­до­бил­ся да­ра ис­це­лять ду­шев­ные и те­лес­ные бо­лез­ни и пред­ви­дел бу­ду­щее. Им­пе­ра­тор Фе­о­до­сий II Млад­ший (408–450 гг.) очень ува­жал пре­по­доб­но­го Си­мео­на и ча­сто сле­до­вал его со­ве­там. Ко­гда им­пе­ра­тор скон­чал­ся, его вдо­ва ца­ри­ца Ев­до­кия бы­ла со­вра­ще­на в мо­но­фи­зит­скую ересь. Мо­но­фи­зи­ты не при­зна­ва­ли во Хри­сте две при­ро­ды – Бо­же­скую и че­ло­ве­че­скую, а лишь од­ну Бо­же­скую. Пре­по­доб­ный Си­ме­он вра­зу­мил ца­ри­цу, и она опять ста­ла пра­во­слав­ной хри­сти­ан­кой. Но­вый им­пе­ра­тор Мар­ки­ан (450–457 гг.) в одеж­де про­сто­лю­ди­на тай­но по­се­щал пре­по­доб­но­го и со­ве­то­вал­ся с ним. По со­ве­ту пре­по­доб­но­го Си­мео­на Мар­ки­ан со­звал в Хал­ки­доне IV Все­лен­ский Со­бор в 451 го­ду, ко­то­рый осу­дил мо­но­фи­зит­ское лже­уче­ние.

Свя­той Си­ме­он жил бо­лее ста лет и скон­чал­ся во вре­мя мо­лит­вы в 459 го­ду. Его мо­щи по­чи­ва­ли в Ан­тио­хии. Пра­во­слав­ная Цер­ковь в бо­го­слу­же­нии, по­свя­щен­ном свя­то­му Си­мео­ну, на­зы­ва­ет его «небес­ным че­ло­ве­ком, зем­ным Ан­ге­лом и све­тиль­ни­ком все­лен­ной».

Молитвы

Тропарь преподобному Симеону Столпнику, глас 1

Терпе́ния столп был еси́,/ ревнова́вый пра́отцем, преподо́бне:/ И́ову во страсте́х, Ио́сифу во искуше́ниих,/ и безпло́тных жи́тельству, сый в телеси́,/ Симео́не о́тче наш,// моли́ Христа́ Бо́га, спасти́ся душа́м на́шим.

Читайте так же:  Иудейская молитва на красную нитку на запястье

Кондак преподобному Симеону Столпнику, глас 2

Вы́шних ищя́й, вы́шним совокупля́яйся,/ и колесни́цу о́гненную столп соде́лавый:/ тем собесе́дник А́нгелом был еси́, преподо́бне,/ с ни́ми Христу́ Бо́гу// моля́ся непреста́нно о всех нас.

Молитва преподобному Симеону Столпнику

О, святый и великий угодниче Божий Симеоне! Подвигом добрым подвизався на земли, восприял еси на небесех венец правды, егоже уготовал есть Господь всем любящим Его. Темже, взирающе на святый твой образ, радуемся о преславнем скончании жительства твоего и чтим святую память твою. Ты же, предстоя Престолу Божию, приими моления наша и ко Всемилостивому Богу принеси, о еже простити нам всякое прегрешение и помощи нам стати противу кознем диавольским, да избавльшеся от скорбей, болезней, бед и напастей и всякаго зла, благочестно и праведно поживем в нынешнем веце и сподобимся предстательством твоим, аще и недостойни есмы, видети благая на земли живых, славяще Единаго во святых Своих славимаго Бога, Отца и Сына и Святаго Духа, ныне и присно и во веки веков. Аминь.

День памяти преподобного Симеона Столпника

Преподобный Симеон Столпник родился в Каппадокийском селении Сисан в семье христиан Сусотиона и Марфы. С 13 лет он стал пасти овец своего отца. К этому первому своему послушанию он относился добросовестно и с любовью. Однажды Симеон, услышав в церкви Евангельские заповеди блаженств, был потрясен их глубиной.

Не доверяя собственному незрелому суждению, он тут же обратился с расспросами к опытному старцу. Старец охотно разъяснил отроку содержание услышанного и окончательно укрепил в нем решимость следовать Евангельским путем. Не заходя домой, Симеон направился в ближайший монастырь и после слезных просьб был через неделю принят в число братии.

Когда Симеону исполнилось 18 лет, он принял иноческий постриг и предался подвигам строжайшего воздержания и непрестанной молитвы. Его ревность, непосильная для остальной монастырской братии, встревожила игумена, и он предложил преподобному либо умерить свои аскетические подвиги, либо покинуть монастырь. Тогда преподобный Симеон удалился из обители и поселился на дне высохшего колодца, где мог беспрепятственно исполнять свои суровые обеты. Через некоторое время игумену в сонном видении явились Ангелы, которые повелели ему вернуть Симеона в монастырь.

Однако преподобный недолго пробыл в обители.

Вскоре он удалился в каменную пещеру, расположенную недалеко от села Галанисса, и прожил там три года, все более совершенствуясь в иноческих подвигах.

Однажды он решил провести всю святую Четыредесятницу без пищи и пития. С помощью Божией преподобный выдержал этот строгий пост. С тех пор он всегда на все время святой Четыредесятницы полностью отказывался даже от хлеба и воды, двадцать дней молясь стоя, а двадцать дней — сидя, чтобы не дать ослабеть телесным силам. Целые толпы народа стали стекаться к месту его трудов, желая получить исцеление от недугов и услышать слово христианского назидания. Избегая мирской славы и стремясь вновь обрести утраченное уединение, преподобный избрал еще не известный в то время вид подвижничества. Он построил столп высотой в 4 метра и поселился на нем в маленькой келлии, предавшись усиленной молитве и посту.

Молва о преподобном Симеоне дошла до высшей церковной иерархии и императорского двора. Антиохийский Патриарх Домнин II (441-448) посетил преподобного, совершил на столпе Божественную литургию и причастил подвижника Святых Таин. Подвизавшиеся в пустыне отцы также узнали о преподобном Симеоне, избравшем такой трудный вид подвижничества. Желая испытать нового подвижника и узнать, угодны ли Богу его непомерные подвиги, они отправили к нему своих посланцев, которые должны были от лица отцов приказать преподобному Симеону сойти со столпа. В случае неповиновения они должны были насильно стащить его на землю, а если бы он проявил покорность, им поручено было от имени отцов благословить его на продолжение подвига. Преподобный проявил полное послушание и глубокое христианское смирение. Преподобному Симеону довелось пережить многие искушения, и он неизменно одерживал над ними победу, полагаясь не на собственные слабые силы, а на Самого Господа, Который всегда приходил к нему на помощь.

Преподобный постепенно увеличивал высоту столпа, на котором стоял. Последний его столп был высотой в 40 локтей.

Вокруг него была возведена двойная ограда, которая возбраняла беспорядочным толпам народа слишком близко подходить к преподобному и нарушать его молитвенную сосредоточенность. Женщины вообще не допускались за ограду. В этом преподобный не сделал исключения даже для собственной матери, которой после долгих и безуспешных поисков удалось, наконец, обнаружить своего пропавшего сына. Не добившись свидания, она так и умерла, приникнув к окружавшей столп ограде.

Тогда преподобный попросил принести к нему гроб и благоговейно простился с усопшей матерью — и тогда мертвое лицо ее просияло блаженной улыбкой.

Преподобный Симеон провел в усиленных иноческих подвигах 80 лет, из которых 47 он простоял на столпе. Бог даровал ему исполнить в столь необычных условиях поистине апостольское служение — многие язычники приняли Крещение, потрясенные нравственной стойкостью и телесной крепостью, которые Господь даровал Своему подвижнику.

Первым узнал о кончине преподобного его ближайший ученик Антоний.

Встревоженный тем, что его наставник в течение 3-х дней не показывался народу, он поднялся на столп и нашел его мертвое тело, склоненное на молитве († 459). Погребение преподобного совершил Антиохийский Патриарх Мартирий (456-468) при огромном стечении духовенства и народа. Его похоронили недалеко от столпа. Антоний устроил на месте его подвигов монастырь, на котором почило особое благословение преподобного Симеона.

Святой Симеон сподобился дара исцелять душевные и телесные болезни и предвидел будущее. Ему молятся об исцелении болезней, даровании терпеливо переносить болезни и принимать искушения и промысл Божий. Также ему молятся о вразумлении и обращения нехристиан и маловеров, о возвращении в лоно Церкви людей, попавших в секты.

Читайте так же:  Молитва на Богатство правдиной

Молитва преподобному Симеону Столпнику

Молитва к симеону столпнику

Т ерпе́ния столп был еси́,/ ревнова́вый пра́отцем, преподо́бне:/ И́ову во страсте́х, Ио́сифу во искуше́ниих,/ и безпло́тных жи́тельству, сый в телеси́,/ Симео́не о́тче наш,// моли́ Христа́ Бо́га, спасти́ся душа́м на́шим.

В ы́шних ищя́й, вы́шним совокупля́яйся,/ и колесни́цу о́гненную столп соде́лавый:/ тем собесе́дник А́нгелом был еси́, преподо́бне, / с ни́ми Христу́ Бо́гу // моля́ся непреста́нно о всех нас.

Новости

    29 Октябрь 2019

Обновление на сайте

В раздел МОЛИТВОСЛОВ добавлен

08 10 Чин Вечерни для домашнего (келейного) чтения.

Обновления на сайте

В раздел МОЛИТВОСЛОВ добавлено:

08 05 Час первый для домашнего (келейного) чтения.

08 06 Час третий для домашнего (келейного) чтения.

08 07 Час шестой для домашнего (келейного) чтения.

08 08 Час девятый для домашнего (келейного) чтения.

08 09 Чин Изобразительных (Обедницы) для домашнего (келейного) чтения.

Объявления

    08 Июль 2014

Внимание!

Уважаемые пользователи, скачать богослужебные книги Вы можете на сайте ДЬЯЧОК , который является приложением к сайту Псаломщик.

ПОИСК ПО САЙТУ

Чтобы быстро найти нужную вам информацию, воспользуйтесь Поиском по сайту Псаломщик находящимся на главной странице.

Преподобный Симеон Столпник

Преподобный Симеон Столпник родился в 521 году в Антиохии Сирийской от благочестивых родителей Иоанна и Марфы. Святая Марфа (память 4 июля) с юных лет предназначала себя к безбрачной жизни и стремилась к иночеству, но родители настаивали на вступлении в брак с юношей Иоанном. После усердной молитвы в церкви во имя святого Иоанна Предтечи преподобной в видении было указано подчиниться воле родителей и вступить в брак. В супружеской жизни святая Марфа стремилась во всем угождать Богу и своему мужу. Часто она молилась о даровании ей ребенка и обещала отдать его на служение Господу. В своем явлении святой Иоанн Предтеча открыл благочестивой Марфе, что у нее родится сын, который будет служить Богу. Родившийся младенец был назван Симеоном и крещен в возрасте двух лет.

Когда Симеону шел шестой год, в городе Антиохии произошло землетрясение, во время которого погиб его отец. Симеон во время землетрясения был в церкви. Выйдя из нее, заблудился и семь дней провел у приютившей его благочестивой женщины. Вновь явившийся блаженной Марфе Иоанн Предтеча указал, где находится потерявшийся мальчик. Мать святого, найдя своего ребенка, поселилась после землетрясения в предместье Антиохии. Уже в детстве святому Симеону несколько раз являлся Господь Иисус Христос, предсказывая ему будущие подвиги и награду за них.

Шести лет отрок Симеон ушел в пустыню, где некоторое время находился в совершенном одиночестве. В это время его охранял и питал светоносный Ангел и, наконец, привел в уединенный монастырь, настоятель которого игумен Авва Иоанн, подвизавшийся на столпе, с любовью принял отрока.

Спустя некоторое время святой Симеон обратился с просьбой к старцу Иоанну разрешить ему тоже подвизаться на столпе. По благословению игумена неподалеку от его столпа братией монастыря был сооружен новый столп. Совершив постриг семилетнего мальчика в иночество, авва Иоанн сам возвел его на этот столп. Юный подвижник, укрепляемый Господом, быстро возрастал духовно, превосходя в подвигах своего опытного наставника. За строгие подвиги святой Симеон получил от Бога благодатный дар исцелений. Слава о подвигах юного инока начала распространяться за пределы обители, и к нему стали приходить из разных мест иноки и миряне, желавшие услышать его советы и получить исцеления от болезней. Смиренный подвижник продолжал пользоваться наставлениями своего духовного руководителя аввы Иоанна.

На 11-м году жизни отрок решил подвизаться на более высоком столпе, к вершине которого вели 40 ступеней. К месту подвигов преподобного пришли епископы Антиохийский и Селевкийский, которые рукоположили святого подвижника в сан диакона, а потом разрешили ему взойти на новый столп, на котором преподобный Симеон подвизался в течение 8 лет.

Преподобный Симеон пламенно молился о ниспослании ему Святого Духа, и святая молитва подвижника была услышана. Дух Святой сошел на него в виде горящей свечи, исполнив подвижника Божественной Премудрости. Наряду с устными наставлениями святой Симеон посылал письменные поучения о покаянии, иночестве, о воплощении Христа и о будущем Суде.

После смерти старца святой Симеон так устроил свою жизнь: с восхода солнца до 9 часа пополудни он молился, потом до захода солнца читал книги и переписывал Священное Писание, после чего опять вставал на молитву и молился всю ночь. Когда начинался новый день, он, немного отдохнув, с восходом солнца начинал обычное молитвенное правило.

Как при жизни, так и после кончины преподобный совершал чудеса, исцеляя слепых, хромых и прокаженных, многих спасал от зверей, изгонял бесов и воскрешал мертвых.

Преподобному Симеону Столпнику.

Тропа́рь преподо́бнаго, гла́с 1:

Терпе́ния сто́лп, бы́л еси́, ревнова́вый пра́отцем, преподо́бне: Иову во страсте́х, Ио́сифу во искуше́ниих, и безпло́тных жи́тельству, сы́й в телеси́, Симео́не, о́тче на́ш, моли́ Христа́ Бо́га спасти́ся душа́м на́шим.

Велича́ние:

Ублажа́ем тя́, преподо́бне о́тче на́ш Симеоне, и чте́м святу́ю па́мять твою́, наста́вниче мона́хов и собесе́дниче Ангелов.

Стихи́ра, гла́с 6:

Преподо́бне о́тче, во всю́ зе́млю изы́де веща́ние исправле́ний твои́х, те́м на небесе́х обре́л еси́ мзду́ трудо́в твои́х, де́монския погуби́л еси́ полки́ и Ангельския дости́гл еси́ чи́ны, и́хже житию́ без поро́ка поревнова́л еси́, дерзнове́ние име́я ко Христу́ Бо́гу, ми́р испроси́ душа́м на́шим.

Кано́н преподо́бнаго. Гла́с 8.

Пе́снь 1.

Ирмос: Пои́м Го́сподеви, вси́ лю́дие, в мо́ри Чермне́м фарао́на погрузи́вшему, побе́дную пе́снь пою́ще, я́ко просла́вися.

Да́ждь мне́, орга́ном язы́ка гнилы́м, о богоно́се Симео́не, пе́снь тебе́ плету́щему, мольба́ми твои́ми, зна́ния све́т богонауче́н.

Позна́ша му́дрость, о́тче, твою́, пе́рсяне, ефио́пляне, инди́ане, и ски́фяне и ара́вов мно́жество, и просла́виша Христа́, тобо́ю прославля́емаго.

Читайте так же:  Молитва я есмь

Благода́ти испо́лнився духо́вныя, от пасту́шеских бо ста́нищ, я́ко Иа́ков, Дави́д и Моисе́й, началово́ждь слове́сных яви́лся еси́ па́ств, блаже́нне.

Богородичен: Пречи́стая Богоро́дице, ра́дуйся, Честна́я, невмести́маго Бо́га во утро́бе Твое́й вмести́вшая, изба́витися лю́тых испроси́ пою́щим Тя́.

Пе́снь 3.

Ирмос: Стра́х Тво́й, Го́споди, всади́ в сердца́ ра́б Твои́х и бу́ди на́м утвержде́ние, Тя́ во и́стине призыва́ющих .

Ско́ро избе́г зи́мныя беды́ духо́в, ко спаси́тельней устреми́лся еси́ оби́тели, Симео́не, из нея́же и нестаре́емую жи́знь прия́л еси́.

Приклони́л еси́, ра́дуяся, покорли́вый слу́х тво́й, всеблаже́нне, Влады́це блажа́щу и блаже́нную обре́л еси́ жи́знь.

Сло́ва прие́м се́мена се́рдца твоего́ бразда́ми и сле́з напое́нии, Христу́ умно́жен кла́с доброде́телей пожа́л еси́.

Богородичен: Неизрече́нно зачала́ еси́, Богоневе́сто, Спа́са и Го́спода, избавля́ющаго ны́ от лю́тых, Тя́ во и́стине призыва́ющия.

Седа́лен преподо́бнаго, гла́с 8:

Земна́я вся́ оста́вив и в ми́ре сы́й теле́сне, ду́хом бы́л еси́ небе́сный Ангел, находя́щия бо стра́сти умертви́в пло́тию, Тро́ицы яви́лся еси́ уго́дник, блаже́нне. Те́мже неду́гующих исцеля́еши стра́сти и сло́вом ду́хи отгоня́еши благода́тию, Симео́не преблаже́нне, моли́ Христа́ Бо́га согреше́ний проще́ние дарова́ти честву́ющим любо́вию святу́ю па́мять твою́.

Пе́снь 4.

Ирмос: Услы́шах, Го́споди, слу́х Тво́й и убоя́хся, разуме́х дела́ Твоя́ и просла́вих держа́ву Твою́, Го́споди.

Не на песце́, преблаже́нне, но на глубоча́йших труде́х твои́х положи́в основа́ние воздержа́ния, доброде́телей созда́л еси́ сто́лп непоколеби́м.

Всели́в те́ло твое́ в жили́ще же́стоко, стра́хом пригвозди́л еси́ ду́ха и жили́ще насле́дия боже́ственнаго обре́л еси́, преподо́бне.

Укроти́л еси́ теле́сныя сокрове́нныя стра́сти, пребога́те, в гнои́ лежа́ черве́й, о́тче, благово́ние обре́л еси́.

По стра́сти во́льней Жизнотвори́вому Мертвецу́ подо́бяся, я́коже гро́бу, ро́ву те́мному са́м себе́ жи́ва пре́дал еси́.

Богородичен: Бо́га, Его́же родила́ еси́, Пречи́стая Мари́е, моли́ всегда́ рабо́м Твои́м дарова́ти согреше́ний проще́ние.

Пе́снь 5.

Ирмос: Просвети́ на́с повеле́нии Твои́ми, Го́споди, и мы́шцею Твое́ю высо́кою Тво́й ми́р пода́ждь на́м, Человеколю́бче.

Но́ваго Дании́ла, Симео́не, Христо́с тя́ показа́, из ро́ва бо зве́рска тя́ явле́нием неврежде́на возврати́.

Ве́сь са́м себе́ Го́споду возложи́в, слоте́, и мра́зу, и зно́ю проти́вным озлобле́нием обнажи́лся еси́.

Видео (кликните для воспроизведения).

Но́вый Моисе́й и Илия́ показа́лся еси́, еди́нощи чрез всю́ четыредеся́тницу пи́щу прие́мля во все́й жи́зни твое́й, преподо́бне.

Яко златоза́рным, Симео́не, мони́стом, преподо́бне, у́жем облага́емь, небоше́ственник показа́лся еси́ боже́ственными кри́лы.

Богородичен: Моли́ при́сно Сы́на Твоего́ и Бо́га на́шего, Неискусобра́чная Мари́е Чи́стая, низпосла́ти на́м, ве́рным, ве́лию ми́лость.

Пе́снь 6.

Ирмос: Ри́зу мне́ пода́ждь све́тлу, одея́йся све́том, я́ко ри́зою, Многоми́лостиве Христе́ Бо́же на́ш.

Зна́мений и чуде́с тя́ Христо́с самоде́теля показа́, Боже́ственнаго, блаже́нне, де́йства прия́тно жили́ще.

Возне́сл еси́ те́ло твое́, Симео́не, я́ко на кре́ст, на сто́лп. Те́м спросла́вился еси́ на Дре́во тебе́ ра́ди возне́сшемуся Христу́.

Вы́шнее ше́ствие обре́т, Симео́не чу́дне, к высоте́ небе́сней пою́щия тя́ ве́рно возведи́.

Богородичен: Го́ру, Юже прови́де Дании́л, из Нея́же несеко́мый Ка́мень ве́ры отсече́ся — Христо́с, Тя́ познава́ем.

Конда́к преподо́бнаго Симео́на, гла́с 2:

Вы́шних ища́й, вы́шним совокупля́яйся и колесни́цу о́гненную сто́лп соде́лавый, те́м собесе́дник Ангелом бы́л еси́, преподо́бне, с ни́ми Христу́ Бо́гу моля́ся непреста́нно о все́х на́с.

Симео́ново непоро́чное житие́ ки́й язы́к челове́чь довле́ет когда́ к похвале́ испове́дати? Оба́че воспою́, Бо́жиею му́дростию, до́бляго сего́ исполи́на страда́ние же и по́двиги, я́же на земли́, я́ко свети́льника я́вльшася все́м челове́ком, мно́гим терпе́нием в ли́це Ангельстем возсия́вша, с ни́ми бо поя́ непреста́нно Христу́, воздержа́нием чистоту́ стяжа́, моля́ся непреста́нно о все́х на́с.

Пе́снь 7.

Ирмос: Отроцы благочести́вии в Вавило́не о́бразу злато́му не поклони́шася, но, посреде́ пе́щи о́гненныя ороша́еми, пе́снь воспева́ху, глаго́люще: превозноси́мый отце́в и на́с Бо́же, благослове́н еси́.

Разреши́л еси́ у́бо сухоту́ недоуме́ющимся, и врата́ те́м дожде́вныя отве́рзл еси́, и зе́млю коле́блющуюся моли́твами уста́вил еси́, и лю́ди зва́ти научи́л еси́: благослове́н Бо́г отце́в на́ших.

Яко велича́йший свети́льник церко́вный и многосве́тлое, Симео́не, со́лнце, всю́ду лучи́ испуща́я, просвети́л еси́ и лю́ди зва́ти научи́л еси́: благослове́н Бо́г отце́в на́ших.

Во́ды отвсю́ду стеко́шася, уго́дниче Христо́в, челове́ков пучи́на во огра́де твоего́ собра́ся воздержа́ния, от тебе́ вопи́ти наказу́еми: благослове́н Бо́г отце́в на́ших.

Дре́вле у́бо ста́рца объя́тии, скрижа́льми же твоего́ се́рдца, преподо́бне, неви́димою си́лою, Христо́с упоко́ися, Симео́не. Те́мже взыва́л еси́: благослове́н Бо́г отце́в на́ших.

Богородичен: Подоба́ше безсе́менно Вопло́щшемуся из Тебе́ проити́, Де́во Чи́стая, Ты́ бо яви́лася еси́ чистото́ю все́х пребо́льши, Ему́же, вопию́ще, пе́сньми зове́м: благослове́н Бо́г отце́в на́ших.

Пе́снь 8.

Ирмос: На горе́ святе́й просла́вльшася и в купине́ огне́м Присноде́вы Моисе́ови та́йну я́вльшаго, Го́спода по́йте и превозноси́те во вся́ ве́ки.

От вся́каго отлучи́вся пристра́стия и ма́терию не́мощь уще́дрив, я́ко живе́й яви́лся еси́ по сме́рти: Го́спода по́йте и превозноси́те Его́, вопия́, во ве́ки.

Юношу стя́гнул еси́ разсла́блена и о́др Фи́ларху повелева́еши на ра́му нести́, свяще́ннейше, вопия́: Го́спода по́йте и превозноси́те Его́ во вся́ ве́ки.

Уясни́вый Иова стра́стию, согни́вшия пло́ти твоея́ гни́лость, в би́сер претвори́ многоце́нен, тя́, Христо́в уго́дниче Симео́не, Сла́вяй во вся́ ве́ки.

Богородичен: От Ангела ра́дость прие́мшую, и ро́ждшую Го́спода сла́вы, и све́т ми́ру возсия́вшую, вси́ Тя́ пое́м, Де́во Богоро́дице, во вся́ ве́ки.

Пе́снь 9.

Ирмос: Проявле́нное на горе́ законополо́жнику во огни́ и купине́ Рождество́ Присноде́вы в на́ше, ве́рных, спасе́ние пе́сньми немо́лчными велича́ем.

Воцари́вшася над страстьми́ терпе́нием, Христо́с тя́ прия́т, Симео́не богоно́се, Своему́ о́бщника Ца́рству: те́м тя́ пе́сньми почита́ем.

Целе́бней благода́ти сподо́бився от некра́домых Ду́ха сокро́вищ, богоно́се Симео́не, исцеле́ния подае́ши торжеству́ющим па́мять твою́.

Возше́д, преподо́бне, небе́снаго тече́ния на доброде́тельный возду́х, страда́ньми препоя́сан, возлете́в к ски́ниям небе́сным, моли́ спасти́ся душа́м на́шим.

Богородичен: Купина́, горя́щая огне́м и неопаля́ема, яви́лася еси́, о Влады́чице, заче́нши безсе́менно Бо́га и Спа́са ми́ра, Его́же непреста́нно велича́ем.

Свети́лен преподо́бнаго.

Якоже свети́ло, преподо́бне, светоно́сное твое́ житие́ облиста́вшее просвети́ подсо́лнечную всю́, чуде́с луча́ми. Столпо́м бо, о́тче, возше́л еси́, я́ко ле́ствицею, к Бо́гу, иде́же все́х жела́ний, Симео́не, коне́чное и́стинно восприя́тие е́сть, о на́с моля́ся, честву́ющих Тя́, блаже́нне.

Читайте так же:  Сеанс большой очистки молитвами и заговорами

Молитва преподобному Симеону Столпнику

О, святый и великий угодниче Божий Симеоне! Подвигом добрым подвизався на земли, восприял еси на небесех венец правды, егоже уготовал есть Господь всем любящим Его. Темже, взирающе на святый твой образ, радуемся о преславнем скончании жительства твоего и чтим святую память твою. Ты же, предстоя Престолу Божию, приими моления наша и ко Всемилостивому Богу принеси, о еже простити нам всякое прегрешение и помощи нам стати противу кознем диавольским, да избавльшеся от скорбей, болезней, бед и напастей и всякаго зла, благочестно и праведно поживем в нынешнем веце и сподобимся предстательством твоим, аще и недостойни есмы, видети благая на земли живых, славяще Единаго во святых Своих славимаго Бога, Отца и Сына и Святаго Духа, ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Преподобному Симеону Столпнику, иже на Дивней горе.

Тропа́рь, гла́с 1:

Пусты́нный жи́тель, и в телеси́ Ангел, и чудотво́рец показа́лся еси́, богоно́се о́тче на́ш Симио́не, посто́м, бде́нием, моли́твою небе́сная дарова́ния прии́м, исцеля́еши неду́жныя и ду́ши ве́рою притека́ющих к тебе́. Сла́ва Да́вшему тебе́ кре́пость, сла́ва Венча́вшему тя́, сла́ва Де́йствующему тобо́ю все́м исцеле́ния.

Кано́н преподо́бнаго. Гла́с 8.

Пе́снь 1.

Ирмос: Колесницегони́теля фарао́ня погрузи́ чудотворя́й иногда́ Моисе́йский же́зл, крестообра́зно порази́в и раздели́в мо́ре, Изра́иля же беглеца́, пешехо́дца спасе́, пе́снь Бо́гови воспева́юща.

Богосло́вия вои́стинну вина́ е́сть па́мять твоя́, чудоде́йственный о́тче Симео́не, и сия́ние соше́дшимся все́м чи́стыми сердцы́ пе́ти тоя́ вели́чество и досточу́дное житие́ твое́.

От гла́са Крести́телева и виде́ния благовести́ся твое́й сла́вней ма́тери, и тя́, благово́нно и божестве́нное жили́ще, всеблаже́нне о́тче, зача́т же и роди́, Триипоста́снаго Божества́.

Па́че естества́ пра́вды носи́ло Бо́жиих дарова́ний, от пеле́н, о́тче, ма́терних хотя́ща бы́ти, проразуме́в вели́кий Предте́ча, шу́яго сосца́ тебе́ отвраща́тися повелева́ет и к десно́му прилепля́тися.

Чи́сто из нача́ла прии́м житие́, пребога́те, ба́нею, о́тче, пакибытия́ да́р духо́вный, от младе́нства боже́ственне твоея́ души́ благоле́пие показа́л еси́, со́лнца светле́йши.

Богородичен: Пресла́вная, возглаго́лашася о Тебе́ в ро́дех родо́в, Бо́га Сло́ва во чре́ве вмести́вшая, чиста́ же пребы́вши, Богоро́дице Мари́е, те́мже Тя́ вси́ почита́ем, су́щее по Бо́зе заступле́ние на́ше.

Пе́снь 3.

Ирмос: Небе́снаго кру́га Верхотво́рче, Го́споди, и Це́ркве Зижди́телю, Ты́ мене́ утверди́ в любви́ Твое́й, жела́ний кра́ю, ве́рных утвержде́ние, еди́не Человеколю́бче.

От млады́х ногте́й подви́жник изря́ден изра́сл еси́, рачи́тель же боже́ственныя добро́ты те́плый. Те́м от ложе́сн тя́ проуве́дев Влады́ка, Симео́не, освяти́л е́сть, о́тче пресла́вне.

Умудри́вся от мла́да, чудотво́рче преподо́бне о́тче, во́зраста и́стинным ра́зумом, Ду́ха непостижи́маго самови́дно сподо́бился еси́ ви́дети, си́лами окружа́ема.

Души́ чу́вства от ужа́снаго, преподо́бне о́тче, просвети́в виде́ния, чу́ден ра́зум благи́х стяжа́л еси́ и и́нако иму́щим, Симео́не, небла́зненно житие́ показа́л еси́.

Явственно тебе́ предста́ по́сланный Ангел, Ангельское, богоно́се, завеща́ житие́, целова́ти ра́достно, но́г же я́вльшагося прикосну́лся еси́, о́тче, стопа́м.

Богородичен: Всели́вся в Де́ву теле́сне, Го́споди, яви́лся еси́ челове́ком, я́коже подоба́ше ви́дети Тебе́, Юже и показа́л еси́ я́ко и́стинную Богоро́дицу и ве́рных Помо́щницу, еди́не Человеколю́бче.

Седа́лен, гла́с 8.

Пре́жде зача́тия, о́тче, освяти́вся, роди́тельнице пода́лся еси́ прекра́сно прозябе́ние, хотя́щь бы́ти сосу́д Боже́ственнаго Ду́ха, Его́же си́лою возра́с, уязви́л еси́ лука́вых духо́в мно́жество жезло́м ве́ры; те́мже, со сла́вою отше́д, бы́л еси́ ве́рных сто́лп непоколеби́мь и свети́льник све́тел, Симео́не досточу́дне. Моли́ Христа́ Бо́га согреше́ний оставле́ние дарова́ти чту́щим любо́вию святу́ю па́мять твою́.

Сла́ва, и ны́не, Богородичен:

В напа́сти многоплете́нныя впа́д от вра́г ви́димых и неви́димых, бу́рею одержи́мь безчи́сленных согреше́ний мои́х, и я́ко к те́плому заступле́нию и покро́ву моему́, Чи́стая, ко приста́нищу притека́ю Твоея́ бла́гости. Те́мже, Пречи́стая, из Тебе́ Воплоще́нному безсе́менно моли́ся приле́жно о все́х рабе́х Твои́х, непреста́нно моля́щихтися, Богоро́дице Пречи́стая, моля́щи Его́ при́сно согреше́ний оставле́ние дарова́ти, воспева́ющим досто́йно сла́ву Твою́.

КрестоБогородичен:

Агнца и Па́стыря, и Изба́вителя, Агница зря́щи на Кресте́, восклица́ше, пла́чущи, и го́рько рыда́ющи, вопия́ше: ми́р у́бо ра́дуется, прие́мля Тобо́ю избавле́ние, утро́ба же Моя́ гори́т, зря́щи Твое́ распя́тие, е́же терпи́ши за милосе́рдие ми́лости. Долготерпели́ве Го́споди, ми́лости бе́здно и исто́чниче неисчерпа́емый, умилосе́рдися и да́руй согреше́ний оставле́ние, ве́рою пою́щим Боже́ственныя Стра́сти Твоя́.

Пе́снь 4.

Ирмос: Ты́ моя́ кре́пость, Го́споди, Ты́ моя́ и си́ла, Ты́ мо́й Бо́г, Ты́ мое́ ра́дование, не оста́вль не́дра Отча, и на́шу нищету́ посети́в. Те́м с проро́ком Авваку́мом зову́ Ти: си́ле Твое́й сла́ва, Человеколю́бче.

Пребы́ти вну́трь ника́коже ми́ра претерпе́л еси́ еще́, о́тче, име́я наставля́ющую тя́ Бо́жия Ду́ха си́лу: в непроходи́мых же пусты́нях живы́й и со зверьми́ ходя́ без боя́зни, отроча́ сы́й, и боле́зньми весели́лся еси́ теле́сными.

Скача́, я́коже еле́нь, по гора́м, жела́л еси́, о́тче, богото́чных исто́чников и, обре́т сия́, Симео́не, боголю́бия жа́жду преиспо́лнил еси́: от ни́хже богосло́вия насы́щся, источа́еши при́сно, лице́ Христо́во зря́.

Белообразу́юща тя́, я́коже на колесни́це, зре́л еси́, преподо́бне, носи́ма, у́мныма, о́тче, очи́ма: столпо́м же све́тлым отроча́ наставля́емь, боже́ственный Иоа́нн стоя́ на степе́ни, пре́жде твоего́ к нему́ восхожде́ния.

Наста́влен бы́в, сла́вне, от благода́ти, да́нныя тебе́, я́коже от си́лы в боже́ственную си́лу, ше́ствуеши ко Иоа́ннове хра́мине богому́дреннаго, с ни́мже по́двигом любе́зно боре́ние проходя́, яви́лся еси́, я́коже Ангел.

Богородичен: Ты́ ве́рных похвала́ еси́, Безневе́стная, Ты́ Предста́тельница, Ты́ прибе́жище христиа́н, стена́ и приста́нище: к Сы́ну бо Твоему́ мольбы́ но́сиши, Всенепоро́чная, и спаса́еши от бе́д ве́рою и любо́вию Богоро́дицу Чи́стую Тя́ ве́дущия.

Пе́снь 5.

Ирмос: Вску́ю мя́ отри́нул еси́ от лица́ Твоего́, Све́те незаходи́мый, и покры́ла мя́ е́сть чужда́я тма́ окая́ннаго? Но обрати́ мя, и к све́ту за́поведей Твои́х пути́ моя́ напра́ви, молю́ся.

Читайте так же:  Самая сильная молитва чтобы парень позвонил

Красоты́ испо́лнь, я́ко благоле́пен де́тищ, о́тче, Госпо́дь я́вственно предста́, на степе́ни стоя́ния твоего́ су́щу, и облиста́в сла́вою терпе́ния, я́коже проси́л еси́, Себе́ показа́в распина́ема.

Возсия́ заре́ю открове́ний все́ житие́ твое́, и́мже боже́ственнаго мѵ́ра благово́ния бы́в испо́лнен, супроти́вныя страда́льчески, Христо́в уго́дниче, де́монския ссе́кл еси́ полки́.

Возвы́сился еси́ виде́нии боже́ственными, всеблаже́нне, ума́ чистото́ю и, исто́чник му́дрости живоно́сныя, то́ки источа́ющее се́рдце име́я, от Бо́га уче́ньми, ду́ши боля́щих просвети́л еси́.

Богородичен: Ма́тернее дерзнове́ние, е́же к Сы́ну Твоему́, иму́щи, Пречи́стая, сро́днаго промышле́ния, е́же о на́с, не пре́зри, моли́мся, я́ко Тебе́ и еди́ну, христиа́не, ко Влады́це очище́ние ми́лостивно предлага́ем.

Пе́снь 6.

Ирмос: Моли́тву пролию́ ко Го́споду и Тому́ возвещу́ печа́ли моя́, я́ко зо́л душа́ моя́ испо́лнися и живо́т мо́й а́ду прибли́жися, и молю́ся, я́ко Ио́на: от тли́, Бо́же, возведи́ мя.

Вели́к, я́коже Моисе́й, доброде́тельми чу́дный бы́в, о́тче, на высо́к сто́лп ма́нием боже́ственным возше́д, взя́тся Ду́хом, и, си́лу просвети́тельную прие́м, я́коже о́н, просла́вился еси́.

Истощи́ сво́й вра́г стре́л душетле́нный ту́л, неи́стовно, богоно́се, стреля́я, и души́ твоея́ столпа́ не поколеба́: на ка́мени бо неразсе́днем Христо́ве кре́пко утверди́лся еси́.

Яко терпя́щу по́ты удо́бь воздержа́ния, чу́дный о́тче, я́влься Влады́ка тебе́, же́зл кре́пости Христо́с вруча́ет и си́м тебе́ немощны́х неду́ги повелева́ет цели́ти.

Богородичен: Мари́е, Влады́чнее селе́ние, све́тлыми де́вства заря́ми светови́дно, я́ко кри́н, сия́я посреди́ терно́внаго смеше́ния, Тебе́ молю́ся, Благо́й: согреше́ний ми́ да́руй проще́ние.

Конда́к, гла́с 2.

Вы́шняя жела́я, до́льная отложи́в, и, я́ко не́бо, сто́лп соде́лавый, те́м облиста́л еси́ чуде́с заре́ю, преподо́бне, и Христу́, все́х Бо́гу, мо́лишися непреста́нно о все́х на́с.

Всесве́тлая блаже́ннаго па́мять, други́й яви́ся де́нь спасе́ния на́м, сия́нием поще́ния но́щь глубо́кую страсте́й отгоня́щий и всеизря́дными дея́ньми просвеща́ющий. В ню́же све́тло, я́ко зве́зды, я́вльшеся, вси́ ве́рнии, пе́ния в весе́лии Симео́ну свети́льнику принесе́м: свы́ше бо зря́, просвеща́ет ны́ и дае́т умире́ние неизглаго́ланно, Христа́ Бо́га моля́ непреста́нно о все́х на́с.

Пе́снь 7.

Ирмос: Халде́йския пе́щи всепа́губную си́лу угаси́вше о́бразом Ангела снизше́дшаго, Зижди́телю ю́ноши взыва́ху: благослове́н еси́ и хва́льный, Бо́же оте́ц на́ших.

Юношески, богоно́се, мудрова́ния мирски́я ле́сти, тщи́я же сла́вы, низпа́дания бе́гая, в молча́нии жи́ти возлюби́л еси́, и ду́хом вопия́ непреста́нно: благослове́н Бо́г оте́ц на́ших.

Крестообра́зно простира́я дла́ни твоя́ и моли́тву де́йствуяй, Христа́ во сла́ве со Ангелы очи́ма явле́нно, богоно́се, узре́л еси́, на го́ру сию́ ди́вную взы́ти повелева́юща.

Неботе́чне нра́вом иды́й, о́тче, к столпу́, возше́л еси́ на него́, пре́жде сего́ ты́ Влады́ки боже́ственным повину́вся веле́нием, дости́гл еси́ горы́ сея́, ю́же чу́дно чу́дну са́м именова́л еси́.

Высо́кий ве́рх, я́коже небе́сный ра́й, благово́нными насажде́н цветы́ вся́кими, обре́т, всели́лся еси́, жили́ще же сие́ чудоде́йственне, богоначерта́нно водрузи́л еси́.

Богородичен: Во све́те Госпо́дни ходя́щии, прииди́те, воспои́м боже́ственный гра́д Царя́ ца́рствующих, Мари́ю Пречи́стую, Богоро́дицу и́стинную, я́ко упова́ние ду́ш на́ших.

Пе́снь 8.

Ирмос: Седмери́цею пе́щь халде́йский мучи́тель богочести́вым неи́стовно разжже́, си́лою же лу́чшею спасе́ны сия́ ви́дев, Творцу́ и Изба́вителю вопия́ше: о́троцы, благослови́те, свяще́нницы, воспо́йте, лю́дие, превозноси́те во вся́ ве́ки.

Боголе́пными, преподо́бне, души́ твоея́ си́лами трисве́тлому спримеси́лся еси́ сия́нию, от него́ науча́емь, я́ко от еди́наго Божества́, Сему́ пред столпо́м твои́м требога́тен хра́м сла́вно созда́л еси́ и несозда́нную чти́ти научи́л еси́ в не́м Тро́ицу во ве́ки.

Всеси́льное Ду́ха Свята́го де́йство, богови́дно все́льшееся в тя́, богогла́се, стица́тися подви́же от коне́ц все́х, от духо́в лука́вых томи́мыя, и, си́х исцеля́я ва́ийным твои́м жезло́м, науча́еши Зижди́теля пе́ти во ве́ки вся́.

Юношеское мудрова́ние плотско́е повину́л еси́, о́тче, посто́м и моле́нием ду́ху, утро́бы же разгоре́ние угаси́в, потреби́л еси́ и, я́ко не яды́й, па́че челове́ка яви́лся еси́, пи́щею небе́сною пита́яся то́кмо, вино́вна же сему́ пое́ши во ве́ки.

Ликостоя́ние боже́ственное ученико́в тебе́, чу́дный о́тче, вруча́ет Христо́с Госпо́дь, и́хже любо́вию прие́м, уче́нии осия́л еси́ к воздержа́ния простре́тися тече́нию. С ни́миже почива́я во Ца́рствии, Царя́ все́х славосло́виши во вся́ ве́ки.

Богородичен: О на́с моли́ Сы́на Твоего́ и Го́спода, вои́стинну и чи́сто вопию́щих Ти́ и Тя́, Богома́терь, испове́дающих, Чи́стая, грехо́в прося́щи разреше́ния, улучи́ти же спасе́ние ве́рно пою́щим: о́троцы, благослови́те, свяще́нницы, воспо́йте, лю́дие, превозноси́те во вся́ ве́ки.

Пе́снь 9.

Ирмос: Устраши́ся вся́к слу́х неизрече́нна Бо́жия снизхожде́ния, я́ко Вы́шний во́лею сни́де да́же и до пло́ти, от деви́ческаго чре́ва бы́в Челове́к. Те́мже Пречи́стую Богоро́дицу, ве́рнии, велича́ем.

Хле́бы ма́лыми, Симео́не, насы́щшаго мно́жество челове́к мно́гое, Христа́, треблаже́нне, моли́твами твои́ми подража́я, во огра́де твое́й пра́здныя жи́тницы пшени́цы напо́лнил еси́ благослове́нии твои́ми и от гла́да изба́вил еси́ ста́до твое́.

Глаго́лы Ма́рфы, честны́я и преподо́бныя твоея́ ма́тере, всеблаже́нне, моле́ньми тя́ моля́ще умоли́ти Христа́, не отре́клся еси́ тоя́ испо́лнити проше́ния и Бо́жий гра́д Бо́жия гне́ва изба́вил еси́.

Уве́дев кончи́ну, Симео́не, подвиго́в твои́х, разре́шся от телесе́, пренеизглаго́ланное в вы́шних, всеблаже́нне, обоже́ние, к нему́же отсю́ду возлете́в, ра́дуешися ду́хом, зря́ того́ ра́ди триипоста́сное сия́ние.

Ма́нием, о́тче Симео́не, и промышле́нии твои́ми от жития́ к тебе́ многомяте́жнаго моли́твами устреми́вшияся, в приста́нище твое́, от вся́ких врага́ страсте́й свободи́ и па́мять твою́ пра́зднующия све́тло сохраня́й.

Богородичен: Спаси́ мя, Ма́ти Бо́жия, ро́ждшая Христа́, Спа́са моего́, Бо́га и Челове́ка, сугу́ба естество́м, а не Ипоста́сию, Единоро́дна же от Отца́, из Тебе́ же пе́рвенца тва́ри вся́кия. Те́мже вси́ Тя́ при́сно велича́ем.

Свети́лен.
Видео (кликните для воспроизведения).

От пусты́ни облиста́в, вселе́нную просвеща́еши, мона́хов мно́жества ра́дуются о твое́й па́мяти, о Симео́не богоно́се, не преста́й о ми́ре моля́ся.

Молитва к симеону столпнику
Оценка 5 проголосовавших: 1

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here